Mailbox toevoegen aan Mac

  1. Mail App openen: Start de Mail-app vanaf je Mac’s Dock of via de Finder.
  2. Mail-menu: Ga naar het menu ‘Mail’ in de linkerbovenhoek van je scherm.
  3. Voeg account toe: Kies ‘Voeg account toe…’ uit het dropdown-menu.
  4. Type account kiezen: In het venster dat verschijnt, kies ‘Exchange’ en klik op ‘Ga door’.
  5. Details invoeren:
    • Voer je volledige e-mailadres in.
    • Voeg een beschrijving toe (bijvoorbeeld “Werk”).
    • Klik op ‘Ga door’.
  6. Wachtwoord invoeren: Voer het wachtwoord van je Exchange-account in en klik op ‘Ga door’.
  7. Apps kiezen: Selecteer welke apps je wilt synchroniseren met je Exchange-account (Mail, Contacten, Agenda, Herinneringen, Notities) en klik vervolgens op ‘Gereed’.
  8. Gereed!: Je Exchange Online account is nu toegevoegd aan je Mac’s Mail-app, en eventueel ook aan andere geselecteerde apps.

Opmerking: De exacte stappen kunnen enigszins variƫren afhankelijk van de macOS-versie die je gebruikt. Raadpleeg altijd de officiƫle Apple-documentatie of neem contact op met je IT-afdeling als je problemen ondervindt.